reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

Spôsobiť chaos a potom ?

Helena Michlíková

Spôsobiť chaos a potom ?

Mala som na dnes v hlave už od rána pripravenú úplne inú tému. Avšak ako sa hovorí : Človek mieni ...

  • 8. mar
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 313x
  • 0
Pocit, keď sa potápač vynorí nad hladinu

Helena Michlíková

Pocit, keď sa potápač vynorí nad hladinu

Predstavujem si to pomerne často.Aké to asi je.Aký je to pocit? Čo to pre dotyčného v tej chvíli znamená? Čo sa mu ženie

  • 7. mar
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 262x
  • 0
Všadeprítomné šero

Helena Michlíková

Všadeprítomné šero

Nie, nenechajte sa pomýliť. Vôbec sa tu nejedná o personifikáciu. Mnohým by to mohlo ako prvé napadnúť. O to ale horšie,

  • 4. mar
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 440x
  • 0
Ponarodeninové stretnutie

Helena Michlíková

Ponarodeninové stretnutie

Keď sa ani za nič nepodarí osláviť narodeniny s kamarátkou -kolegyňou z Druhej šance. Dokonca aj z Policajných prípadov,

  • 3. mar
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 237x
  • 0
Budúcnosť

Helena Michlíková

Budúcnosť

Nerozumiem. Buď sa nám vyhrážajú,že žiadna nebude, že nás už nič nečaká alebo práve naopak. “Žite tu a teraz!” Čiže nám

  • 28. feb
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 302x
  • 0
reklama
Srdečnosť prenikajúca cez okno

Helena Michlíková

Srdečnosť prenikajúca cez okno

Až som ostala ako ohúrená- dnes sa takéto niečo už nenosí. S ničím podobným ani obdobným som sa nestretla hádam 5 rokov.

  • 24. feb
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 181x
  • 0
Frida ( ako ju nepoznáme)

Helena Michlíková

Frida ( ako ju nepoznáme)

Nezvyknem experimentovať, nepokladám to za správne - napriek tomu sa mi to ale už pri niektorých činnostiach osvedčilo.

  • 23. feb
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 245x
  • 0
6. výročie

Helena Michlíková

6. výročie

Píše sa mi to dnes veľmi ťažko. Vidím to ako keby to bolo dnes.Veď vlastne aj áno, len s rozdielom šiestich rokov. Koľko

  • 21. feb
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 243x
  • 0
Dúha

Helena Michlíková

Dúha

Teraz mi príde okamžite X nenávistných správ, od presne tých

  • 28. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 216x
  • 2
Zlý film/ zlý sen ?

Helena Michlíková

Zlý film/ zlý sen ?

Či som zvolila vhodný nadpis ? Ani sama

  • 24. jan 2023
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 210x
  • 0
reklama
Houstone, máme problém

Helena Michlíková

Houstone, máme problém

Mala by som to parafrázovať. Ani okrajovo sa nejedná o Houstona.

  • 16. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 433x
  • 4
Raz tak, raz tak

Helena Michlíková

Raz tak, raz tak

Je evidentné, teda pre mña, že sa tu jedná o niečo viac, vrháme sa do komplikovaného, náročného obdobia. Kto by si vôbec

  • 15. jan 2023
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 169x
  • 0
Pohľad do minulosti

Helena Michlíková

Pohľad do minulosti

Nie je to vždy hlavná výhra. Aj keď, uznávam,treba sa vedieť zorientovať v jeho kladoch a záporoch. Je tak tomu aj u mňa

  • 14. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 116x
  • 0
Labuť

Helena Michlíková

Labuť

Po prvýkrát som mala tú česť zhliadnuť ich vznešenosť na Štrkovci. Veď aby aj nie, keď je to priam ponúkajúce sa miesto

  • 12. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 84x
  • 0
Biele tenisky

Helena Michlíková

Biele tenisky

“ Konečne!” To som si dnes ráno s úľavou povedala, keď som si omrkla vonkajšie podmienky. Nerada, priznávam, nosím ťažkú

  • 6. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 288x
  • 0
reklama
Ako Maruška

Helena Michlíková

Ako Maruška

Presne tak som sa dnes asi pred desiatimi hodinami cítila.Do očí mi udreli balené jahody, reku, veď je zima,zahrám sa na

  • 5. jan 2023
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 202x
  • 0
Keđ máš chuť ísť utrieť riad

Helena Michlíková

Keđ máš chuť ísť utrieť riad

Znie to možno prinajmenšom zaujimavo, lenže dnes sa mi to stalo, čiže som hned toho jasným príkladom. Napadlo mi pomôcť

  • 3. jan 2023
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 255x
  • 0
Neprijatie

Helena Michlíková

Neprijatie

Musí to byť ale že veľmi nepríjemný pocit. Neprajem ho nikomu. Ľudia, ktorí sa do takejto situácie dostanú, dostali- nie

  • 2. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 201x
  • 0
Keď reč predbehne realizovanú myšlienku

Helena Michlíková

Keď reč predbehne realizovanú myšlienku

O niečom podobnom som už kedysi písala. Dosť ma vedia, mierne povedané zaskočiť, informácie podávané s istotou. Deje sa

  • 31. dec 2022
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 170x
  • 0
Tempo

Helena Michlíková

Tempo

Je treba,mali by sme kračat rychlostou najpomalšieho. Najslabšieho članku kolektivu. Či už kamaratov alebo znamych. Neda

  • 30. dec 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 145x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu