reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Znova dážď bubnujúci do okien

Helena Michlíková

Znova dážď bubnujúci do okien

Za normálnych okolností by mi neprekážal.Avšak dnes,po podľa môjho názoru pomerne náročnom dni, je tomu naopak. S koľkou

  • 11. mar
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 205x
  • 0
V zajatí kytíc

Helena Michlíková

V zajatí kytíc

S toľkou srdečnosťou, radosťou zo seba navzájom som sa nestretla dosť dlho. Bolo to spôsobené vyťaženosťou niekoho z nás

  • 10. mar
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 232x
  • 1
Frida po X-týkrát

Helena Michlíková

Frida po X-týkrát

Neviem sa sama dovtípiť,prísť na koreň faktu, že ma stále drží jeden a ten istý motív.Fridu mám totiž poňatú už v zopár

  • 6. mar
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 214x
  • 0
Nezastaviteľná rieka

Helena Michlíková

Nezastaviteľná rieka

Je to svojím spôsobom pravdivé slovné spojenie. Dokonca sa nič nemení ani pri bližšom preskúmaní, pri tzv.in medias res.

  • 5. mar
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 174x
  • 0
Tanečný bar na nábreží Dunaja

Helena Michlíková

Tanečný bar na nábreží Dunaja

Vybrala som sa dnes v rámci mojich tréningov na opačnú stranu.K Dunaju síce áno, ibaže k Eurovei. Predtým som zašla ešte

  • 26. feb
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 250x
  • 0
reklama
Padaniu skál nedokáže zabrániť ani ten najväčší odborník

Helena Michlíková

Padaniu skál nedokáže zabrániť ani ten najväčší odborník

Ako to? Je to vôbec možné? Už na základnej škole nás predsa učili,že oni dokážu všetko.Tak teda ? Už vtedy nám vtĺkali

  • 20. feb
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 567x
  • 0
Návrat/ - y

Helena Michlíková

Návrat/ - y

Možno to vyznelo ako fráza z nemenovanej básne či piesne ale nenechajte sa zmiasť,tentokrát sa jedná o vskutku realitu .

  • 7. feb
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 230x
  • 0
Domov

Helena Michlíková

Domov

Tento pojem nie je pre každého samozrejmosťou. O to viac by sme si ho mali vážiť.

  • 27. jan 2023
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 73x
  • 0
Obraz vytvorený z útržkov

Helena Michlíková

Obraz vytvorený z útržkov

Možno by som si aj mohla vymyslieť aj inak formulovaný nadpis, avšak z daných možností mi prišiel ako najvhodnejší.

  • 21. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 58x
  • 0
Akýsi deň

Helena Michlíková

Akýsi deň

Do istého bližšie zatiaľ nešpecifikovaného dátumu ostáva oddnes presne mesiac.

  • 18. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 97x
  • 0
reklama
Absolútna koncentrácia

Helena Michlíková

Absolútna koncentrácia

Blíži sa polrok a s ním spojené náročnejšie, napätejšie obdobie. Snažím sa poctivo pripravovať na každú hodinu, nie vždy

  • 11. jan 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 173x
  • 0
Ťažko povedať

Helena Michlíková

Ťažko povedať

Akosi sme stále nedozreli, nevieme sa a nechceme dohodnúť. Ani jedna strana nechce ustúpiť. Je len na nás ako dlho táto

  • 8. jan 2023
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 180x
  • 0
Znova raz zmena plánu

Helena Michlíková

Znova raz zmena plánu

Za normálnych okolností by mi to prišlo zvláštne,nezvyknem “ prudko” meniť plán.Nehovoriac o tom, že som ho mala druhým

  • 1. jan 2023
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 183x
  • 0
Uvidím, dokedy ho to bude bavit.

Helena Michlíková

Uvidím, dokedy ho to bude bavit.

Chcela som sa aj s niekym poradit, nebolo s kym.Asi mi nie je dopriate. teraz neviem,či to nahodou nechce byt znamenie.

  • 26. dec 2022
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 241x
  • 0
Štefan

Helena Michlíková

Štefan

Aby som sa trochu obzrela.Viažu sa k nemu zabavy.Tradične.Viažu sa k nemu rozne tradicie -ale aj zabavy -Svatoštefanska.

  • 26. dec 2022
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 136x
  • 0
reklama
Zámok Moritzburg

Helena Michlíková

Zámok Moritzburg

Dnes je Štedrý deň,vlastne večer

  • 24. dec 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 579x
  • 2
Žehlenie pri pesničkách  Petra Nagya

Helena Michlíková

Žehlenie pri pesničkách Petra Nagya

Potrebovala som si dnes spraviť taký piánko deň. Pôvodný plán bol síce iný ale čo už. Veď je aj potrebné pripravíť sa na

  • 22. dec 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 277x
  • 4
Stretko na Vianočných trhoch 2022  po 3.

Helena Michlíková

Stretko na Vianočných trhoch 2022 po 3.

Asi pred hodinou, možno nie tak celkom,veď ten čas je predsa len relatívny, som

  • 21. dec 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 275x
  • 0
Všetko je inak

Helena Michlíková

Všetko je inak

Asi si dostatočne stále neuvedomujeme, aké bude mať to,čo sa teraz odohráva, dôsledky. Asi len ten, kto sa do toho okato

  • 20. dec 2022
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 172x
  • 0
Meky 70.

Helena Michlíková

Meky 70.

Nepozerala som tento program v priamom prenose. Ani neviem prečo.Vlastne som ani-ako sa tak teraz zamýšľam -nemohla,bola

  • 4. dec 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 172x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu