reklama

Včerajší vánok

Ono to vyzerá na úplný nezmysel,no pri hlbšom rozbore tohto slovného spojenia si môžeme vybaviť rôzne spomienky,deje,udalosti.Následne sa nám vyjaví,či sa jedná o príjemný či nepríjemný zážitok.To už vyplynie z nášho subjektívneho

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

pocitu. Keď sa uvedieme do meditácie, istej roviny, zistíme to podľa výrazu našej tváre. Samozrejme, nie vždy sú pozitívne, zvlášť nie v dnešnej dobe. To sa niekomu ľahko povie :"Maj nadhľad.", či : " Neber si to osobne."Citlivejšej duši to jednoducho nevysvetlíte. V reáli to zase až také jednoduché ako by sa niekomu mohlo zdať, nie je. 

Pokiaľ sa mňa osobne týka, v mojom poňatí, je najúžasnejšie, keď si pri zaspávaní nahodím predstavu mora a vecí s ním súvisiacich a vzápätí mi práve takýto vánok rozhýbe záclonu. Osobne je práve tento meteorologický jav k nezaplateniu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu