reklama

Zvláštny svit pološera

Poviete si: A čo? Je to len obyčajný aktuálny stav počasia. Ba nie. Nie tak celkom obyčajný,takým by som ho nenazývala.Ak sa mu prizrieme bližšie,všimneme si napríklad všelijaké odtiene tej istej farby, ďalej sa dajú odsledovať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

vplyvy vonkajšieho prostredia naň v podobe či už rôznych oparov, akýchsi vzdušných závojov ... . Je na ňom niečo, čo už oddávna priťahuje moju pozorosť. Akosi sa nemôžem zbaviť dojmu, že je zahalený rúškom tajomstva. 

 Či som sa pri tejto myšlienke pristihla práve aj dnes podvečer vonku či práve teraz pri pohľade z okna. Stále namňa pôsobí tým istým dojmom, rovnakiou silou. Bude mať zrejme svoju moc. Nechcem aby to vyznelo ako klišé ale na chvíľu som si pripadala ako v rozprávke. Áno, presne tak boli podaktoré scény znázorňované. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 No a s postupným zapadaním Slnka naberá na vážnosti. Pohľad naň mám veľmi rada. Iste, aj brieždenie má svoje čaro. Večer mi tento prírodný jav príde ale predsa len o niečo silnejší. Je mi jasné, že to môže byť spôsobené už aj celkovou únavou, trebárs, že si v takých chvíľach akosi viac všímam veci tohto charakteru. Možno. Alebo aj nie. 

Nech už tento môj pocit spôsobený čímkoľvek, neviem sa naň ani za nič vynadívať. Podobne ako aj teraz. 

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu