reklama

Keď sa na Vás zrazu obraz zahľadí

Tiež máte občas,jeden-dvakrát, či dokonca častejšie pocit, že sa nepozeráte na istý konkrétny obraz bez toho, aby ste pri tom nemali zvláštny pocit, pocit,že Vás niekto sleduje,že tu čosi nehrá ? Áno, presne tak- je to možné.  Veď

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

by celkom s prehľadom stačilo uviesť jeden príklad za všetky a to Monu Lisu. Na jednej strane nás stále dookola udivuje jej záhadný úsmev, dohadujeme sa, či to úsmev vlastne je. Na tomto konkrétnom obraze je viacero záhad, ďalšou z nich je pohľad. Hĺbavý a tajomný súčasne. Aby som ale neostala len pri tomto jednom príklade. Pohľad môžeme vnímať aj v prenesenom zmysle slova, napríklad keď je na ňom zobrazená rieka a Vám sa zdá, že vidíte, vnímate jej tok, či ju dokonca počujete. O to je takých prípadoch Váš zážitok umocnenejší. Máte možnosť precítiť ho naplno. Vtedy sa Vám vytvorí akýsi ucelený obraz a musíte zapojiť všetky zmysly na jeho vnímanie. Pred zhruba rokom som si doniesla jeden taký z dovolenky. Netajím sa mojou náklonnosťou k stromom. Práve s jeden z plejády sa na mojom obraze nachádza. Oslovil ma svojou farebnosťou, majestátnosťou, prevládajúca oranžová naznačuje príchod jesene. Toto ročné obdobie mám vzhľadom k jeho pestrofarebnosti najradšej. Už som sa nejedenkrát prichytila, že z neho neviem odtrhnúť zrak. Neviem, či sa mi niekedy podarí preniknúť k podstate tejto záhady.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Helena Michlíková 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu