reklama

Darček pod stromček

Ako už aj z nadpisu tohto príspevku vyplýva, jedná sa o vianočný darček a z tohto dôvodu je každému jasné, že ho nebudem môcť z pochopiteľných dôvodov zverejniť.Bola som na jednom z ďalších kurzov v Živých Ateliéroch, kde je vždy,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

okrem iného, fantastická pohoda, nálada, relax. Velmi som sa na tento kurz tešila, mala som jasnú predstavu, aj keď nie hneď od začiatku ako som sa dozvedela názov- nazvime to, čo to bude. Až to bude. A pevne, najpevnejšie ako sa len dá, ako to ide, som vo svojom vnútre, kdesi hlboko v kútiku duše dúfala, že mi to vyjde, že sa mi podarí, nech som s výsledkom spokojná prinajmenšom ja. 

Keďže sa jednalo v podstate o voľnú tému, mali sme si možnosť zvoliť farby, štetce, techniku.. každý podľa jeho predstáv, prípadne potrieb, ktoré si daný druh obrazu vyžaduje. Už vopred som vedela, že to nebude ľahké, práve naopak, v žiadnom prípade som si nemohla ani v jednom ťahu dovoliť zaváhať. A tak som si od obrazu takmer po každom ťahu odstupovala, vnímala ho zo všetkých možných uhlov. Čo sa farieb týka, v tých som mala od začiatku jasno, s nimi nebol najmenší problém. Lenže iba tie pri maľovaní akosi nestačia. Tak som si po čase namiešala ďalšiu, až som ostala sama prekvapená, že mi z troch vyšla práve taká akú som potrebovala. Pomaly začal naberať na sile, jasne z neho vystupovalo, čo malo a ja som sa už začala tešiť na konečný výsledok. Od tej chvíle som bola presvedčená, že sa mi podarí- "ak neurobím nejaký zlý ťah, nemá sa už ako "- povedala som si. Z dôvodu, že som maľovala akrylom, som musela dlhšie čakať, kým farby dokonale zaschnú. Zase až tak veľa času mi už do konca kurzu ale neostávalo a tak som si pomohla fénom. Na tom predsa nie je nič zlé. Nikto mi nemôže nič vyčítať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dúfam, že sa bude páčiť. 

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu