reklama

Náhly koniec leta

Po minulotýždňových predpovediach,keby som nedala na zdravý úsudok,mal prísť náhly koniec leta. Akosi som ho však nezaznamenala.Možno si to ešte rozmyslelo a nechalo nám užiť si ho do posledných prázdninových dní. Nakoniec,uvidíme

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

sami, nechajme sa teda prekvapiť, čo a ako sa nakoniec vyvinie a či to s tou prudkou zmenou počasia bude také tragické. Pevne dúfam, že nie. Najmä preto, lebo leto milujem- so všetkým, čo k nemu patrí. Prvé miesto zaberá, samozrejme voda. Potom dlho -dlho nič a Slnko a znova tá voda. Som milovníčkou plávania. Plávam od detstva, nepreženiem ak uvediem, že od mojich 5 rokov. Plávať som sa naučila na Matadorke- kde inde. Zámerne uvádzam práve toto slovné spojenie, lebo na vtedajšiu dobu to bolo jediné kúpalisko v Bratislave s vyhrievanou vodou, čo v praxi znamenalo, že sme tam trávili čas od jari až do skorej jesene. Voda mala stabilných 28 stupňov, asi tak. Presne si to už nepamätám, predsa len odvtedy ubehlo vyše 35 rokov. Plus-mínus. Aj vzhľadom k tejto skutočnosti som jej- Matadorke- dodnes vďačná, keďže som sa mohla vyblázniť taký dlhý čas. Vlastne som sa na nej aj naučila plávať, urobila som tam svoje prvé tempá, prsiarske zábery. Je úžasné, že ma rodičia naučili plávať v tak ranom veku. Znamenalo to okrem iného aj to, že som neskôr, na základnej škole, už nemala na plaveckom výcviku najmenší problém a len som si - ako je v dnešných dňoch zaužívané- odkrútila povinné jazdy, v zmysle 500 m kraul, 500 m prsia a ten istý počet metrov znak. Následne sme o absolvovaní dostali písomné vyjadrenie do žiackych knižiek. A priamo červenou. Keď sa tak nad tým dnes zamyslím, s odstupom času, ako inou vlastne, všakže ? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 No ale keďže sa asi reálne blíži ten koniec leta, nebudem si z toho robiť až takú ťažkú hlavu. Môjmu koníčku sa budem venovať naďalej v plavárni. Je mi viac než jasné, že to nie je adekvátna náhrada čerstvého kyslíka a slnečných lúčov, iné mi však, ak nechcem vyjsť z formy, neostane. Nie je to ale tak celkom pravda, aj do krytej plavárne budem chodiť s chuťou. Ide najmä o ten úžasný pocit z plávania- to je to najpodstatnejšie. Pre mňa je to najlepšia forma relaxu. Čiže mi tá ohlasovaná prichádzajúca jeseň vôbec neprekáža. 

 


 

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu