reklama

Devín- aj keď v daždi

Vybrali sme sa dnes na prechádzku. Dlhšie sme váhali medzi pár možnosťami,až sme sa nakoniec uzniesli práve na tejto. Bolo pod mrakom,tak som si pre istotu vyhodila radar.Už pri nastupovaní do auta začalo pršať. Podľa neho to ale

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

vyzeralo, že sa oblačnosť presúva smerom na juh od nás. Tak, veď skúsime, za to nič nedáme a keď by to predsa len nevyšlo, vždy sa môžeme vrátiť. Nie, nezlepšovalo sa to, práve naopak, dážď hustol a ani výhľad neznačil nič dobré. Tak ale keď už sme boli tak rozhodnutí, nedalo nám to a aspoň kúsok smerom k Morave sme sa prešli. Taká romantika - prechádzka s dáždnikom. No ale, boli sme už tam, nemohli sme sa len tak- na otočku- vybrať naspäť a preto sme išli na oldomáš do Favor.it-a. Dali sme si po 2 kopčekoch zmrzliny, ja som jej povedala, že by som si dala citrónovú, na osvieženie- som rada, že som pani rozveselila. Mala som pocit, ktorý ma, mimochodom, opäť, nesklamal, že dážď čoskoro pominie. Aj tomu tak bolo a kým sme sa vrátili, objavilo sa ešte aj Slnko. Tak čo už, aj i-radar sa - ako sme sa mali dnes možnosť presvedčiť- môže mýliť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na prechádzku pod Hrad Devín si treba vybrať ustálenejšie počasie. 


 

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu