reklama

Koncert Belasého motýľa 2019

Dnes od 16. sa konal Koncert Belasého motýľa na Hlavnom námestí v Bratislave.Bolo to už po niekoľkýkrát, čo som sa na ňom zúčastnila aj ja. Tentokrát nám očasie prialo, žiaden dážď nás neprekvapil, nevyhnal z námestia. Okrem toho

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

by sme sa asi aj tak nedali, prebiehalo by to však inak. Keď som prišla, bol už v plnom prúde. Lenže, ak som chcela zostať čo najdlhšie, nemohla som prísť hneď na oficiálny začiatok. Už počas príchodu na námestie som začala strtetávať kopec kamarátov. No a zrazu sme so Zuzkou uvideli Kesha, nášho spoločného kamaráta. Od tejto chvíle sa prejav trávenia koncertu od základov zmenil. Zvítali sme sa ako keby sme sa nevideli ja neviem ako dlho. A veď ani neviem koľko je tomu...

Tak sme sa zo seba navzájom tešii že sme si išli dať hneď po príchode kávu. Povedali sme o sebe každý čo má nové, prešlo pomyselné kolečko a všetci traja sme sa navzájom poinformovali ako sa veci majú- mám pocit, že sme kapely v pozadí počúvali len na pol ucha. Nebolo to ale úmyselne. To nie. To by sme si nedovolili. Speváci a speváčky nám prišli zahrať bez nároku na honorár, spropagovali ochorenie muskulárna dystrofia, poinformovali okoloidúcich ako môžu pomôcť. Milana Zimnýkovala, ktorý sa ujal moderovania, som obdivovala. Naučiť sa toľko presných informácií, údajov a číslo, na ktoré môžeme posielať darcovské esemesky, opakovvať to spamäti X-krát po sebe bez jediného zaváhania, zádrhelu, to chce ozajstnú dávku profesionality. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SMS v tvare DMS MOTYL na 877

Ani sme sa nenazdali a začalo sa stmievať, čo značilo blížiaci sa večer. Aj preto som sa išla, aspoň na minútku, porozprávať ešte s pár ľuďmi a pomaly sme sa rozlúčili a vybrali domov. 

Koniec koncov sa o mesiac znova stretneme na Tvorivom tábore na Duchonke v Penzióne Slniečko. Tak mi neostáva než si priať aby nám vyšlo počasie a názov penziónu dostál svojho názvu.

  

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu