reklama

Neprebádané morské dno- najpravdepodobnejšie miesto vzniku života

Zamýšľala som sa a aj sa nad týmto zamýšľam už dlhý čas. Jednak mi to znova a znova nedá, napriek tomu, že okrem uvedených vedeckých zistení, bádaní, mám svoju vlastnú teóriu, ktorej sa držím, veď inak by bola zbytočná,zbytočne by

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

som k nej kedysi dospela a verila jej. Dnes dávali na ČT2HD reláciu zaoberajúcu sa práve touto otázkou. Pozorne som ju po celý čas sledovala a hltala som doslova každú vetu, predpoklad, výsledok dlhoročného skúmania. Len ma utvrdila v mojej teórii. Aj tak som ale sedela pre obrazovkou s otvorenými ústami, nevychádzala som z údivu. Pestrofarebnosť akou sa prezentuje podmorský svet ma fascinovala odnepamäti.Dnešok nevynímajúc. Po každej novej informácii som už bola pripravená prijať ďalšiu, aj keď som vlastne tú predchádzajúcu nemala ešte dokonale spracovanú. Budem sa musieť touto tematikou hlbšie zaoberať, nie je mi vôbec ľahostajná. Nemôžeme si ju v žiadnom prípade dovoliť zobrať na ľahkú váhu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pod hladinou mora v ca 800 metroch žijú všakovaké druhy živočíchov, Samozrejme vo veľmi zjednodušenom prevedení než na Zemi. Pri detailnejšom preskúmaní však zistíme, že je ich život vo veľa veciach, v ich prejavoch, princípoch správania, podobný začiatkom vývoja života na Zemi. Čo vlastne dokladá moje presvedčenie- a to, že sa všetko opakuje. Opakuje v nejakých intervaloch. Stále znova a znova. Začína sa od nuly. Postupne sa prepracuje daný systém do vyššej úrovne a vývoj kopíruje ten náš. 

Základný životný princíp: Silnejší berie sa prejavuje v plnej miere aj na dne oceánov. Z dôvodu, že tam už nedopadá slnečné svetlo, musia si živočíchy nejak poradiť. Veru sa s týmto faktom aj hravo vysporiadali- svietia si sami, vlastnou energiou vyvinuli svetlo, pomocou ktorého sa dokážu aj v tej pre nás nepredstaviteľnej hĺbke pohybovať, orientovať. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som tým tak unesená, že sa už viac nedokážem vyjadriť písomne. 

Treba tento svet skúmať ďalej, dozvieme sa ešte neskutočne zaujímavé a zvláštne informácie. 

  Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu