reklama

Zároveň... alebo ?

Už dlho sa pozastavujem nad používaním tohto slova v našich končinách. Z akého hľadiska sme si ho osvojili od Čechov ? Veľa z nás ho používa takmer dennodenne. Hlavne, že je-  na strane druhej, zaužívané aj v Predpovedi počasia,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

vysielanej verejnoprávnou televíziou, často zaužívané. No ale dosť o tom. 

Nebudem ich predsa opravovať. Keď to neprekáža im...

 V sobotu sa konali voľby prezidenta-tky SR. Samozrejme, že sme nemohli neísť. Nemohli sme sa nezúčastiť, nevyužiť možnosť aspoň jedným, dvoma, troma hlasmi sa spolupodieľať na tejto udalosti. 

Nemala som, nemám o niektorých vysokú mienku, teraz sa v žiadnom prípade nechcem nikoho dotknúť, je o môj vlastný názor, ale po oznámení predbežných výsledkov mi mierne povedané zamrzol úsmev na tvári. Nie, nečakala som 100% účasť a triezvy pohľad na svet, to nie. Ale to, čo som na televíznej obrazovke uvidela, ma doslova zmrazilo. Taká vizitka národa je veru na zaplakanie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neprislúcha mi a ani tu voľby hodnotiť nebudem. 

Čiže dnes len tak naozaj veľmi v skratke. Uvidíme, povedal- veď viete kto. 

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu