reklama

ČT Art- Ceny české filmové kritiky

Neostáva mi nič iné,len program skritizovať.Po prvých príhovoroch som to ešte ako tak vydržala.Keď však nastalo vyhlásenie ceny pre najlepšieho herca, ktorú získal pán Martin Huba za stvárnenie prezidenta Masaryka-po jeho ďakovnej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

reči, však pohár mojej trpezlivosti pretiekol. Ako si môže moderátor dovoliť v jednej vete poďakovať- citujem:" Pánu Martinovi Hubovi za stvárnění Tomáše Garrique Masaryka a súčasne oběma Klementúm?"

Čo si neuvedomuje vážnosť situácie, nevníma následky dejín, nevidí dôsledky?

Áno, Slovensko by bez Českej republiky ťažko, ak vôbec, existovalo. Ale... ale ako , z akého podnetu., popudu, to môže povedať priamo v televízii do priameho prenosu, ktorý sleduje nespočetné množstvo divákov? A keby aj nie. O to sa tu celkom nejedná. Ide o niečo oveľa hlbšie, o podstatu veci. O naše dejiny, o naše spoločné dejiny, dejiny československé. O našu históriu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevie, zrejme nie, ako som mala možnosť zachytiť na vlastné oči a uši, ako to v skutočnosti bolo. Kým bol Klement Gottwald naozaj ? Aj si na túto moju otázku následne odpoviem. Určite nie. V opačnom prípade by také niečo nemohol vypustiť z úst, pustiť do éteru, na naše obrazovky, do našich obývačiek. 

Som znechutená. Znova som sa- už po niekoľkýkrát- mala možnosť presvedčiť, že, jednoducho povedané, nezaprú svoju úroveň.

Hanbím sa a to aj z dôvodu, že pochádzam z československej rodiny a takéto niečo sa malo už dávno uviesť na pravú mieru. Jedine, že by to niekto mal snahu neustále zahmlievať. Už to tak vyzerá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemám slov, nemám k tomu čo viac dodať.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu