reklama

3 rozdiely

V priebehu necelých 48 hodín sa kolorita neba zmenila na nepoznanie.Mali sme na nej možnosť vidieť hneď niekolko farieb,každá z nich bola, je svojím spôsobom jedinečná.Či s jemným žltkastým nádychom alebo biely, zasnežený. Nemohla

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

som teda ináč a ihneď som išla po mobil, ten som mala bližšie a musela som si ju zaznamenať. Obe sú pre mňa svojím spôsobom jedinečné, napriek tomu, že je každá iná a pritom stále tá istá. Predsa je na nich badať rozdiel, resp. rozdiely. Veľmi sa mi obe páčia, sú znázornením mojich rán. Takéto ma v aktuálnom ročnom období prebúdzajú. No nie sú nádherné? Aź Vás nútia výjsť na balkón, či, prinajmenšom, k oknu. Cez neho by však záber nemal tie správne farby. Sklo by ich, jednoducho povedané, skreslilo. Aj keď nie úplne, predsa len by sme v oboch našli malé rozdiely. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Budem sa opakovať ale moje rána sú nezabudnuteľné, k nezaplateniu. 

Od stredy k nám má prísť ďalší frontálny systém, musím si tým pádom ešte pár takých rán zachytiť, takzvane do zásoby, pre istotu. Neviem presne, kedy sa mi naskytne najbližšia príležitosť zachytiť ho.

  Helena Michlíková

 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu