reklama

Stretnutie v Piešťanoch OMD v SR 2018 Hotel Máj

Ako aj po minulé roky sme sa aj tento stretli v piešťanskom hoteli Máj,aby sme tam utužili naše priateľstvá, poprezerali a niektorí z nás si aj vybrali tie-ktoré zdravotné pomôcky, ktoré im buď už doslúžili alebo sa im daná páčila

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

natoľko, že si ju len z tohoto dôvodu zakúpili. Keď je potrebná, no a naviac aj užitočná, čo v našom prípade platí viac než 3-násobne... . 

Stretnutie sa začalo večerou, presne ako to už je dobrým zvykom. Hneď po nej, vlastne už počas, sme sa medzi sebou navzájom pozdravili, s niektorými som sa nevidela celý rok, s inými len pol- od letného tábora na Duchonke. Cesta bola celkom v pohode, unavení sme teda nemali byť z čoho a tak som sa dohodla so Zuzkou, mojou asistentkou, že si pôjdeme ešte v ten večer zaplávať. Tá nočná atmosféra, nádherné modré osvetlenie celého bazéna- jedna radosť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhý deň, čiže v piatok prebiehali rôzne tvorivé aktivity. Nechýbala, samozrejme- ako by mohla- výstava kompenzačných pomôcok. Odhodlala som sa tentokrát aj ja si jednu vyskúšať. Išlo o stropný zdvihák. Ten pocit, keď ma dvihli cca 40 cm nad zem, ten okamžitý pocit beztiaže- niečo neopakovateľné. 

Normálne som si tú chvíľu užila. 

 Ako aj inokedy, mali sme prednášky spojené s diskusiou. Aj z nich som si veľa odniesla, dozvedela zase niečo nové. 

Počas tých málo voľných chvíľ, ktoré sme si doslova utrhli, sme boli s mládežou hrať žolíka či iné.

Išlo mi o to, aby sa nenudili. Tak som sa to tak nejak snažila rozdeliť 50:50 . Mám pocit, že sa mi to aj celkom podarilo. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Užili sme si veľa zábavy, program bol nabitý ako vždy. Som rada, že som sa na Celoslovenskom stretnutí OMD v SR mohla zúčastniť aj tento rok.

 Len mi ostane vždy smutno, keď zazriem stálej menej a menej známych tvárí. Keďže sa v Našom- Vašom OMD všetci poznáme, je to také ...viac než smutné .

No ale to je muskulárna dystrofia. Niet na ňu liek.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu