reklama

Kým skončí táto pieseň

Pesničky nám slúžia- ak to tak vlastne môžem nazvať- na zábavu, potešenie.Sú moderné, ďalej také tie staršie, tzv. piesne našich rodičov.Môžeme pri nich vykonávať aj nejakú inú činnosť, vytvárajú nám kulisu. Povedala som si : kým

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

skončí táto pieseň, budem mať dokončený jeden detail v mojom najnovšom obraze. Samozrejme, že sa tak nestalo, nebola natoľko dlhá. Navyše si musíte dať pri detailoch extra záležať. Na nich to niekedy padá. 

Aj taký na prvý pohľad nepovšimnuteľný detail dokáže zmeniť celkový dojem. No a práve preto som si nastavila opakovanie - lenže v tej istej chvíli som sa začala venovať rátaniu týchto opakovaní, začalo ma zaujímať, koľkokrát sa bude musieť pesnička zopakovať, kým budem hotová. 

Pohľad na plátno ma ale znova a znova prebral a pokračovala som v cízelovaní posledných ťahov. Skúsila som si na chvíľu aj zoslabiť prehrávač, zbytočne. Nakoniec sa moja činnosť natiahla na niekoľko dní. Ale čo tam po tom. Nevadí mi to, nijak zvlášť mi to neprekáža. Momentálne som sa venovala kresleniu pomocou fixiek, nech mi nenapáchne byt. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V prehrávači mám už, mimochodom, znova pripravené CD, tentokrát dúfam, že ho nebudem musieť prehrávať dokola. Ale veď, koniec koncov, všetko chce svoj čas. 

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu