reklama

Hory a more

Na dnešnom kurze v Živých ateliéroch sme si mali možnosť vyskúšať a hlavne sa naučiť maľovať tento motív, Zišlo sa nás 5, okrem lektorky. S ňou nás teda bolo 6.Taký akurátny počet. Mohla sa nám každej jednej venovať zvlášť. Každej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

poradiť, usmerniť ju, či navrhnúť nejaké ťahy štetcom, pre ňu doposiaľ neznáme. Znova sme mali k dispozícii niekoľko vzorov. Boli rôzne- samozrejme, hlavnú tému, čiže skaly a more, zahŕňali všetky. 

Ja som si zvolila tento do žlta ladený. Najskôr som na malú chvíľu zaváhala, na výber bol aj čisto modrý motív, nakoniec však žltá zvíťazila.

Je to olej. Touto technikou sa voda maľuje najlepšie. Vynikne jej priehľadnosť, sklz. Na dnešný kurz sme mali vyhradené 4 hodiny. Pomyslela som si, či to nie je priveľa, no akonáhle som si uvedomila, že s vodou a slnečnými lúčmi bude dosť roboty, túto myšlienku som zavrhla. Nakoniec tomu aj tak bolo. Keďže som ho chcela mať prepracovaný, trval mi celé 4 hodiny. Pani lektorka nás najskôr oboznámila s technikou, povedala nám aj o histórii. Bolo to veľmi zaujímavé a poučné. Veľa mi to dalo. Dúfam, že si ju budem môcť niekedy v najbližších dňoch znova vyskúšať. Mám v pláne výjsť si do prírody, sadnúť si niekde a v kľude sa zamerať na nejaké obdobné skaly. Prípadne by som mohla skúsiť namaľovať skalu podľa reálu a more si k nej už domyslieť. Všetko záleží na predstavivosti. Stačí k tomu tak málo. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lektorke Elvíre ďakujem za dnešné vedenie a ostatným kočkám za milú spoločnosť. Znova som sa v Ateliéroch cítila senzačne a strávila som v nich príjemné chvíle, teda hodiny dnešnej soboty. 

... s Živé Ateliéry

 Helena Michlíková

 

 

 

 

 

 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu