reklama

Caorle 2018 Summer holiday

Dnes, vlastne už včera, sme sa vrátili z prekrásnej dovolenky v talianskom mestečku Caorle. Leží na severe Talianska, približne 200 km od Benátok. Počas 4 čarovných dní sme s kamarátkou každý deň plávali v mori. Vybrali sme sa aj

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

na prechádzku po pláži. Promenáda vedie v podstate pozdĺž celého mesta. Počasie nám od prvého dňa prialo. Mala som pocit ako keby som si ho vopred objednala. Teplota mora sa pohybovala v rozmedzí 24-26 stupňov. V čom som nevidela najmenší problém. Pri slnečnom počasí a plávaní sa jeho teplota pocitovo mnohonásobne zvýšila. Okrem toho sa predsa v chladnejšej vode pláva lepšie.

Mali sme zajednané raňajky formou bufetových stolov, ktoré sa prehýbali pod všakovakými dobrotami. Bolo si z čoho vyberať. Pohostinnosť Talianov a talianska kuchyňa sú všeobecne známe. Bolo tomu tak aj tentokrát. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prvý deň sme sa obe zobudili skoro a nezaváhali sme ani na sekundu. Vybrali sme sa k moru, zaplávali niekoľko temp. Jedna viac, druhá menej, komu sa ako podarilo, ako to vyšlo. Pri hoteli je aj bazén, v ktorom sme si dávali tzv. rozcvičku. No a následne sme sa už vybrali na pláž a šup do mora. Druhý deň prebehol v podobnom scenári ako ten prvý. 

Tretí deň sme venovali viac kultúre. Zašli sme do centra mesta. Obchodíky pozdĺž hlavnej ulice boli už preplnené tovarom, či oblečením alebo pochutinami. Zmrzlina sa vyskytovala na niekoľkých rohoch. Tá sa ale nedá s našou ani v najmenšom porovnať. Už som o tom raz písala. V zmysle 1 kopček u nás a v Taliansku- nebe a dudy. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Posledný deň sme sa slnili a znova sme si boli do sýtosti zaplávať.

 Myslím si, že sa nám dovolenka vydarila po všetkých stránkach. Budem na ňu ešte dlho predlho spomínať.

 Helena Michlíková 

 

 

 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu