reklama

Prišiel k nám africký piesok

Keďže sa už skoro všetkému prestávam čudovať,neprišlo mi nijak zvláštne,ba dokonca ani záhadné, že sa na Slovensku objavil piesok z ďalekej Sahary. Jeho červenksatá farba pokrýva každé auto. No niektorých autách ho je vidieť viac,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

na iných menej. Toto taktiež závisí od farieb, tentokrát však tých na autách. 

Tento jav nie je tak celkom ojedinelý. Prach je totižto vidieť aj inokedy. Za tzv. normálnych okolností. Je to síce trochu iná substancia, ale aj tak. Tento aktuálny je ale predsa len niečím iný. Dovial ho sem vietor, pričom musel prekonať dlhú trasu ponad Stredozemné more. Aké má sfarbenie, to sa takisto odvíja od zemepisnej polohy. Jeho nezameniteľná červená je jasným dôkazom slnečného pôsobenia a súčasne polohy daného miesta. Koniec koncov aj dopadu slnečných lúčov. Akou intenzitou svietia. Je známe, že v okolí rovníku sú najintenzívnejšie. Majú obrovskú silu, veľké pôsobenie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tejto situácii som si len znova pripomenula ako sa všetko mení, ako je všetko v pohybe. Nestojí kameň na kameni, apod. ... 

Nikdy by som si nebola pomyslela, že ma tak chytí za srdce. Keď som si ale uvedomila, že ma facsinujú stromy, Slnko, Mesiac- prečo by niečím ďalším nemohol byť práve tento piesok ? 

Uvidíme ako jeho pôsobenie ovplyvní našu flóru. Dúfam, že jej veľmi neuškodí a keď aj narobí nejaké škody aby boli čo najmenšie. 

Prírodu by sme si mali chrániť. Teda aspoň to, čo z nej ešte ostalo.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu