reklama

Ako v spomalenom filme

Pod týmto slovným spojením by sme si mohli predstaviť ľudí, pohybujúcich sa akýmsi zvláštnym spôsobom, mám na mysli ich kladenie nôh, či jeho pravý význam. Je zábavné ho sledovať. Vizuálne aj audio. Človek sa na ňom zasmeje, istým

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

spôsobom sa uvoľní, vypustí z hlavy nepodstatné veci, ktoré mu, samozrejme, predtým prišli ako tie najpodstatnejšie na celom svete, v celom Univerze. Práve nedávno som si to mala možnosť vyskúšať v reáli. Nasmiala som sa ako nikdy. Je zábavné sledovať tie pohyby. Nie bezdôvodne ich označujeme ako spomalené.

Horšie je to ale pri spomalených reakciách. Vtedy dochádza častokrát k nepríjemným, ba až život ohrozujúcim situáciám. Ľudia nevedia dostatočne akčne reagovať. Názorným príkladom je obyčajná križovatka. Pre početné množstvo z nás je to neprekonateľný problém. Veď aby aj nie, keď sa venujeme všetkému možnénu, len nie vedeniu osobného motorového vozidla, či iných dopravných prostriedkov. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Dlhodobo sa zaujímam o vesmír. Téma Mesiaca je jednou jeho súčasťou. No a keďže na ňom nie je dostatočná gravitácia, aj na jeho povrchu sa pohybujú astronauti takýmto zvláštnym spôsobom pohybu. 

Z iného uhla pohľadu, keď potrebujeme zistiť nejaké bližšie, konkrétnejšie podrobnosti, nejaký detail, ktorý nám môže do problému vniesť viac svetla, je taký spomalený záber na úžitok. Vtedy príde vhod. 

V takom prípade je nám nápomocný.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu