reklama

Niet nad "náhodné " stretnutia

Ako už z nadpisu vyplýva, znova sa mi dnešná situácia za žiadnych okolností nemohla stať náhodou. Idúc mestom som si potrebovala na chvíľu oddýchnuť a práve z tohto dôvodu som sa posadila na lavičku. Slnko pekne hrialo, nastavila

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

som mu teda svoju tvár a relaxovala som. Po chvíli si na vedľajšiu lavičku prišla sadnúť dvojica mladých mužov. O tom to ale celkom nie je. K jadru sa dostanem už o chvíľu. Začali viesť dialóg, najskôr o peknom počasí a pod. Keďže sa nepatrí počúvať cudzie rozhovory, nevenovala som im ďalej pozornosť. To sa ale nedalo. Mali tak úžasnú výslovnosť, že ste sa jednoducho nechali vtiahnuť do ich debaty a vychutnávať si ju. Rozhovor prebiehal v angličtine, tak si to viete predstaviť. Sedeli sme tam asi takú 3/4 hodinu- ak nie viac. Oni sa stále rozprávali, ja som sa opaľovala. Ako to už býva, nastala chvíľa lúčenia a každý z nich sa vybral iným smerom. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medzičasom sa mi zrodil hlave plán. Už som čakala len na príhodnú chvíľu a tá práve prišla. Pomaly som vstala z lavičky a vykročila k jednému z nich. Oslovila som ho pozdravom, samozrejme v angličtine a opýtala sa na jeho názor- pohľad na aktuálnu situáciu. Odvetil mi, že je ale Slovák a volá sa Martin. Tak som mu odvetila- už v slovenčine, že aj ja. Chvíľu sme sa teda rozprávali. Pri rozlúčke mi poprial ešte pekný deň. No nepotešilo by to aj Vás ?

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu