reklama

Neodídeme z námestí

Práve včera som niekde uverejnila svoj názor, postoj k tej otrasnej situácii, v ktorej sa práve nachádzame.V situácii, ktorej išlo zabrániť, predísť jej. No ale ako sme mali možnosť všetci vidieť, nemohlo. Nejako sa to nedalo. Nie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

pre súčasnú garnitúru. Nedokázali zabrániť tak závažnému zločinu, krutosti tak ohavnej, že nemá v histórii obdobu. Katastrofa. 

Lenže už z vyššie uvedeného vyplýva, že to nesmieme za žiadnych okolností teraz vzdať. Čo obnáša neustále atakovanie politikov, účasť v obrovskom počte na námestiach po celej republike- i mimo nej. Máme predsa podporu aj spoza hraníc. A nie malú. Len by sa niekomu do poriadneho rozriešenia malo chcieť vrhnúť. V tomto konkrétnom prípade neprichádza do úvahy, ani v najmenšom, slovo chcieť. Na to je príliš pomalé. Pomalé- na to je už ale taktiež poriadne neskoro. Jednoducho nie je 5 min po 12, je oveľa oveľa viac. Prešiel neskutočný čas, počas ktorého sme sa v podstate nikam nepohli. Tie tzv. nové zistenia vo vyšetrovaní zatiaľ nikam nevedú. Nikam sme sa neposunuli. Aspoň o tom nič neviem...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A to práve tento zločin sledujem ako doteraz žiaden iný. Nijaký iný v histórii sa mu svojou závažnosťou nevyrovná. Prečo ?

Odpoveď je jednoznačná: Lebo jednoducho nemá ako. Nemá sa mu čím vyrovnať. Jeho medze možno siahajú ďaleko za naše hranice, čomu síce osobne neverím, ale keď to povedali kompetentní, mali by sme prinajmenšom brať ich tvrdenia do úvahy.Nám, našej generácii to tak hovorili. 

 Ja nie. Na celej tej udalosti mi niečo nesedí. Od začiatku mi čosi napovedá, že tam niečo nehrá. 

Nemôžem a ani mi neprináleží ukázať prstom na vinníka, myslím si ale svoje. 

All for Jan and Martina

Nič viac a nič menej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Helena Michlíková 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu