reklama

Izba s električkou

Keď sme boli minulý týždeň v Prahe,hneď v úvode ma potešil fakt, že mi bola pridelená izba orientovaná do ulice.Nemám totiž rada ticho.Priam ho neznášam, ak by som to mohla dohnať až k expresívu.Hneď pod oknom som mala električku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Teda trať, lepšie povedané. Dokonca ma to nadchlo natoľko, že som si ju okamžite išla aj odfotiť. Zrejme Vám to príde detinské, no keďže sa tvárim, že mám istý cit pre umenie, zamerala som sa na kvalitu záberu. Uhol mi ju len ozvláštnil. Pre lepši záber som musela nahnúť fotoaparát do istého uhla, čiže konečný výsledok pôsobí inak ako za normálnych okolností. Bol to svojíím spôsobom aj zámer, taký menší experiment, chcela som sa v niečom líšiť od ostatných. Chcela som, aby záber pôsobil dynamicky, čo sa mi nakoniec aj podarilo. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vlastne si ani neviem predstaviť, že by som bola v tej druhej izbe. Ticho ma doslova a do písmena ubíja. Jej pravidelný zvuk ma tentokrát vôbec nerušil. Možno to bolo aj únavou spôsobenou cestou, možno niečím iným. To presne neviem vysvetliť. Jednoducho to tak bolo. 

V jednej chvíli som sa pristihla, že som začala električky počítať. Bolo to jednoduché, veď keď sa stále ozývali, nemala som čo riešiť. Dalo by sa povedať, že ma aj uspávali. Žiadne rádio, pesničky. Na 2 dni som ich vymenila za električky. A vôbec zo mňa neubudlo. Nič také svetoborné sa nestalo..

Život ide ďalej.

 Helena Michlíková

 

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu