reklama

Hellbender

Hellbender -niekedy nazývaný snot vydra - je veľký, plne-vodný obojživelník s plochou hlavou, vrásčité telo a lopatka v tvare chvosta.Jeho telo je zvyčajne tmavošedé alebo hnedé s nepravidelnými tmavými bodmi pozdĺž celého tela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jeden by si na prvé počutie tento anglický výraz pravdepodobne nijak nespojil s obojživelníkom. Mám na mysli laikov, samozrejme. Keď som prišla s týmto slovom do styku prvýkrát, čo bolo zhodou okolností práve včera, v prvej chvíli mi ani náhodou nenapadlo, o čo sa môže jednať. Mali sme ale hodinu spojenú aj s touto tematikou, čiže keby som sa hlbšie zamyslela, nemohlo by mi napadnúť nič spojené s peklom, tak ako sa stalo.

 Dozvedela som sa niečo viac o týchto obojživelníkoch. Keby som o ne javila aj v minulosti záujem, mala som si možnosť naštudovať materiály z encyklopédií. Ja som sa ale zaujímala o úplne iné veci. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A z tohto dôvodu som hodinu vnímala ešte pozornejšie než za normálnych okolností. V podstate som sa s ním mala tú česť vidieť už dávno, keď sme ako malí chodievali na túry do blízkeho lesa. Vtedy mi to ale ešte nič nehovorilo, s ničím som si ho nespájala. Navyše sme sa boli prejsť, vdychovať čerstvý vzduch. Mohla som síce hodiť sem-tam očkom aj pod seba, pod moje nohy a zamerať sa aj na faunu, Ale nie. Už vtedy som sa zameriavala viac na oblohu a javy s ňou spojené. Hovorí sa, že nikdy nie je neskoro. Aj to tak beriem. 

Nechcem a ani Vám sem nebudem dávať plané sľuby, no pri najbližšej príležitosti sa na faunu pokúsim zamerať viac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu