reklama

Strach

Už v ranom detstve sa u mňa začala prejavovať spontánnosť.Vzhľadom k tomu som ľahko nadviazala kamarátstvo,nemala som s tým najmenší problém.Keď som- iba tak- šla von,všade som si niekoho našla. Tým pádom som toto nemusela riešiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nie každý má ten dar. Ja, našťastie, áno. Prejavovalo sa to jasne. Chodila som von, buď po škole, no, aby som bola úprimná, až po tom, ako so si urobila domáce úlohy. Von, to pre mňa znamenalo vyblázniť sa, mať trocha pohybu... Jednoducho aby nastala nejaká zmena, predel, medzi sedením . Najskôr v škole a potom zasa doma, nad úlohami. 

Boli sme aj s našimi susedmi na chate. Na týždeň. Naše mamy mali čo robiť, veď nakŕmiť tri hladné krky nebolo až tak jednoduché. Navyše celý týždeň pršalo- ustrážte v takej situácii deti v predškolskom veku aby ostali v kľude. Tak či onak, jednalo sa o vnútorné prostredie, teda niečo nemysliteľné.Vymýšľali nám všakovaké hry, No a dážď akosi neustával. Po návrate som sa pomalu začala chystať do prvej triedy ZŠ. To bolo radosti. Bola som plná očakávaní, hladná po vedomostiach. Už dávnejšie som si,len tak pre seba, predstavovala aké to tam asi môže byť. Učenie mi išlo ľahko, bavilo ma, po príchode zo školy som si len urobila úlohy a poď ho von. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cez letné prázdniny som chodila k tete a strýkovi. So sesternicou a bratrancom sme chodili plávať do neďalekého mestečka. Bol tam aj mostík. Bol 3 metre vysoký. Sesternica so skokom problém nemala. Bratranca ani nespomínam. Veď chalan.

Hop a už mala skok za sebou. A čo teraz ? Nemohla som sa predsa nechať zahanbiť. Urobiť zo seba babu. 

Skočila som. Hurá. Dokázala som to, prekonala som svoj strach. To Vám je vec. A ten pocit ... . Človek má strach z niečoho tak úplne obyčajného ako je napríklad už spomenutý skok do bazéna. 

Odvtedy ale začal byť strach mojím kamarátom. Vo svojej podstate sa už ničoho nebojím. Som si vedomá, že som ho vtedy definitívne porazila. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu