reklama

Námesačný Mesiac

Mávam občas tento pocit. Pocit, že aj Mesiac má svoje muchy, že to dáva.Aj tak je a vždy bude pre mňa jedinečný. Vnímam ho ako istý zdroj sily. Dodáva mi energiu- podobne ako Slnko. S podobnými pocitmi k nemu aj vzhliadam. Nestalo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

sa to jeden-dva- ani viac-krát, deje sa to zakaždým, keď sa zjaví na oblohe. Keď na ňu upriamim svoj zrak. Niečo na ňom bude. Isté tajomno, čím je a zrejme ešte niekoľko, myslím si, prinajmenšom desaťročí, bude opradený. 

Môj dnešný pohľad naň sa však vymykal tým predchádzajúcim. Prišiel mi iný, zvláštnejší než doposiaľ. Neviem tento stav presne definovať, pokúsim sa teda aspoň o personifikáciu. Námesačný Mesiac. 

Takto nejako na mňa ešte stále vplýva. Netusím, čo mám od neho dnes v noci očakávať. Dúfam len, že bude ku mne zhovievavý a nechá ma vyspať sa. Jeho žiara dostatočne presvitá aj cez žalúzie, čiže si tým nie som úplne istá. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mojou ďalšou myšlienkou je, akým smerom ma dnes navedie k maľovaniu, či kresleniu. Zatiaľ som sa nechala viesť predlohami, neskôr svojimi vlastnými pocitmi, ktoré som na výkres, respektíve plátno znázornila. Vyskúšam to dnes bez hudobného podmazu. Mám pocit, že mi Mesiac všetko zastreší. Pojme sa svoje. Bude mi absolútne stačiť. 

S pridanou hodnotou jeho dnešného postavenia. Navyše som si istá, že je ňom ukryté nemalé tajomstvo. Skrýva ho pred nami už odpradávna, hoci sa ho veľký počet ľudí snažil objasniť. Zatiaľ však neúspešne.

Bez podložených dôkazov. Dôkazov, ktoré by stáli ako kameň na kameni. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemala by som si jeho ohromný vplyv natoľko pripúšťať. To ale nie je celkom v mojich silách. Nedokážem ho vytesniť. 

 Helena Michlíková

 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu