reklama

Ker plný sýkoriek

Ako som prednedávnom písala o stretnutí OMD, Organizácie muskulárnych dystrofikov, dnes sa, síce iba druhotne, k nemu vraciam. Druhotne z toho dôvodu, že moja dnešná téza s ním súvisí len okrajovo. Keď sme sa boli prejsť, z kríku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

opodiaľ som začula nádherný spev vtáčikov. V tom momente som sa doň ale len započúvala. Trilkovali prekrásne, mala som z toho radosť. Po chvíli mi to ale už nedalo a obzrela som sa tým smerom. Smerom, odkiaľ ich spev prichádzal. Naskytol sa mi nádherný obraz. Predo mnou sa pýšil ružovkasto- fialovými kvietkami obsypaný ker. Naplno pohltil moju pozornosť. Tento súzvuk ma doslova nadchol. Keby som mala viac času, asi by som sa pri ňom zdržala o niečo dlhšie. A tak som si ho aspoň odfotila a budem sa snažiť o jeho dokonalé prevedenie na výkres, prípadne plátno. To sa ešte musím rozhodnúť. Poriadne si rozmyslieť, na akom podklade bude vyzerať lepšie.. Ja urobím všetko pre to, aby vyzeral dobre. Nech už sa rozhodnem pre akýkoľvek variant. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepredpokladám ale, že sa mi ho podarí nakresliť ešte dnes večer, predsa len je za mnou cesta a bolo by si treba aj oddýchnuť. 

 Helena Michlíková 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu