reklama

Rozbehnutá v myšlienke

Stáva sa mi to pomerne často. Slová sa mi vyderú z úst oveľa skôr než im dám možnosť dozrieť v mojej hlave. Je to často veľmi nepríjemné. Na druhej strane sa ale z takejto pohotovej reakcie aj teším.Dokážem byť akási obozretnejšia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

vo veľa situáciách. Je mi to nápomocné. Aspoň si to namýšľam, pripisujem tejto mojej vlastnosti takýto význam. Akýsi hlbší význam. Význam podstatný pre moju existenciu v globále. 

Aj z tohto môjho prejavu sa dá jasne vyčítať aký som človek. Častokrát si ani neuvedomujem, či so mnou moje okolie stíha držať krok, niť. No ale nemôžem za to, som už raz taká. Tak sa to nejak vyvinulo. 

Následne sa ocitám v situáciách, keď ani pri písaní nesíham sama sebe. Myšlienok plná hlava. A ruka ? Čo robí ona? Prečo zaostáva? Nikdy som nepísala pomaly.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jediné možné vysvetlenie na to je, že - ako som už vyššie spomenula- v mysli som popredu. V takomto momente si spomeniem len na približný obsah toho, čo som mala pôvodne v pláne, v hlave, napísať. Čo to chcelo byť. 

Myšlienok mám plnú hlavu. Podaktoré sa snažím preniesť na plátno, iné do klavírnej podoby...

Vzniká mi z toho jeden celok, jeden svet, dej. Splýva to v jedno. 

Keďže mám ale na mysli toho tak veľa, je jasné, že sa nedá na všetko si v tej danej chvíli spomenúť. Tak sa o to pokúšam na ďalší deň. Keď to ani vtedy nevyjde, skúsim obdeň a keď ani vtedy, nechám to tak, už sa tým viac nezaoberám. Zbytočne by som sa zaťažovala, namáhala si hlavu. A o to predsa nestojím. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čiže aj teraz: Mala by som toho na srdci ešte veľa, radšej však skončím, aby som si to prípadnými nesúladnými slovami ešte náhodou nepokazila. To je totiž to najľahšie. 

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu