reklama

Ako sa čo najlepšie vyzbrojiť proti závistlivcom

Začala by som asi týmito slovami: Je celkom jasné,že sa to dá, ide, istým spôsobom by som mohla povedať, netreba sa dať. Stáť si za svojím.Každý jeden z nás má na to právo.Nemáme, resp. nemali by sme si navzájom, závidieť. Jednak

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

sa to nepatrí, nie je to slušné a na druhej strane tým aj tak nič nedosiahneme- ak, tak len ešte viac zosmiešnime seba samých. Treba si uvedomiť našu vlastnú hodnotu, nepodceňovať sa. Veď aké by bolo oveľa jednoduchšie s takýmto žiť s takýmto prístupom? Brať veci s nadhľadom. 

Nebude nás trápiť, kto čo má a ja nie. Mám, máme, zase niečo iné. Sme obohatení niečím, čo zase tí druhí nemajú. A to by nás malo tešiť, mali by sme sa s týmto poznatkom, faktom, prinajmenšom uspokojiť a neprahnúť stále po nejakých vysnívaných vzdušných zámkoch. Tie sú len v rozprávkach. Tak sa nimi už nezaoberajme, nestrácajme náš drahocenný čas. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudí, ktorí sa takto prejavujú, si skúsme nevšímať. Bude to tak pre nás v globále lepšie.Aspoň sa nebudeme umárať istými myšlienkami. Závisť nie je vôbec pekná vlastnosť.

Tak pre seba som si to vysvetlila, že tu je na vyváženie rovnováhy. Rovnováhy medzi dobrým a zlým. Za predpokladu, že to dobré prevažuje. 

Ešte že mám okolo seba samých dobrých ľudí a s touto formou prejavu sa nemusím stretávať. 

Mala by som byť teda šťastný človek.

Asi som. 

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu