reklama

Mandala

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1929839143700445&set=pb.100000231345675.-2207520000.1504381556.&type=3&size=898%2C1600 Dnes by som sa chcela zamerať práve na ňu.Z nejakého,pre mňa doposiaľ neznámeho dôvodu mi došla fantázia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

ale nakoniec som si uvedomila, že sa asi len potrebujem zrelaxovať, na chvíľu jednoducho vypnúť, dať si pauzu. Mohlo to mať aj druhotný význam, a to načerpať nové predstavy, získať inšpiráciu k ďalšej, dovolím si napísať, tvorbe. I keď od tej to má ešte dosť ďaleko. K nej sa budem musieť pekne pomaly prepracovať. A to aj pod odborným vedením. Mohla by som si kľudne maľovať len tak, čiže ako doteraz, sama pre seba, resp. pre moje najbližšie okolie, no ťahá ma to trocha ďalej. Uvidím, možno objavím celkom iné dimenzie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som si pri prechádzaní okolo jedného obchodu všimla za výkladom mandalu a hneď som vedela, že toto bude ono. Na vypnutie priam najvhodnejšia metóda. Len zladiť farby, podľa mojej fantázie. Nemusia dokonca sni úplne ladiť, je to predsa na mne. Nikde nemám udané presné, ak vôbec nejaké pravidlá. Už som sich spravila tri. Už je síce pri tomto počte veľký pán ale taká mandala takisto nie je záležitosťou 1 hodiny.

A ako sa pri nich aj uvedené, zrelaxovala som sa až-až. Čiže od zajtra, prípadne od pozajtra, sa vnorím znova do mojich myšlienok, fantázie, predstáv.

 Na záver by som teda rada pripojila jednu z nich.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tú, ktorú osobne považujem za najkrajšiu.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu