reklama

Svet je ako zbabraný obraz

Zrejme plná dojmov z práve odpozeraného filmu o Vincentovi van Goghovi mi dnes napadla práve táto téma.Jeho myšlienka ma natoľko oslovila,že som sa ňou začala ihneď hlbšie zaoberať.No a je sa čím.Nech si to zoberiem z ktorejkoľvek

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

strany, z akéhokoľvek uhla, vychádza mi len jedno jediné- pokazený svet. Áno, je v ňom niečo nezdravé, škodlivé, jednoducho to už dávno nie je ten svet, v ktorom som žila a aký som poznala. Veci sa menia každou sekundou. Najviac na tom mi je ľúto, že nie k lepšiemu. Škoda, že ľudia navzájom komunikujú menej než kedysi. V minulosti to bolo úplne prirodzené. Bežná forma komunikácie, čo i len napríklad medzi kamarátmi. Stretli sa niekde, porozprávali, zašli niekam... Ale dnes ? Celkom im stačí napísať dotyčnému SMS s formálnou otázkou a považujú to za vybavené. Svoju povinnosť si predsa splnili. Komunikujú medzi sebou a čo má kto proti tomu? Osobne mám k tejto forme veľké výhrady, Tá neosobnosť ma priam uráža. Veď ako môžem vedieť, že je všetko presne tak ako mi to napísali? Čo je na papieri sa počíta. Neplatí to však úplne podľa môjho názoru pri mobilnej komunikácii.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keď sa už aj osobne stretnú, každý jeden si vytiahne mobil a je to. K čomu je to potom dobré?

Veď sa sami pripravujeme o spoločné chvíle, zážitky. Pri neustálom sledovaní displeja sa k nim ani zo 100 metrov nepriblížime.

Navyše sa takýmto spôsobom života ochudobníme o množstvo kamarátov, priateľstiev.

Tých ozajstných.

Stále je medzi nami ešte početné zastúpenie ľudí vyznávajúcich klasickú formu. I keď je ich stále menej a menej.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu