reklama

Marián Varga

Mnohí si poviete,čo zas táto chce.No z jediného dôvodu by som sa chcela Mariánovi poďakovať za všetko a teda už len takto mu vyjadriť nesmierny obdiv.Nezaslúži si ho len z hľadiska svojej umeleckej tvorby,je,bol a aj ostane svojou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

charizmou, kumštom výnimočným. Niekým, z koho by sme si mali brať príklad. Jeho umenie si nezaslúži iné než nekonečný obdiv, slová chvály.

Takže: Majstre, ak ma tam hore počujete, prijmite môj obdiv a hold za všetko, čo ste vo svojom živote dokázali. Nikdy, naozaj nikdy sa Vám nikto nevyrovná. Vaša oduševnelosť, zanietenosť a nonšalantnosť je jednoducho neprekonateľná- ako vlastne celá Vaša hudba.

Je nimi doslova a do písmena popretkávaná.

Znova som dnes mala na rukách zimomriavky. I keď to už nebolo s Vami fyzicky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím si, že navždy ostanete hlboko zapísaný v našom povedomí.

A taktiež si myslím, že je to tak správne, že to tak má byť. Že je vlastne všetko ako má byť.

Ďakujeme !

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu