reklama

Úmorné teplo

Pri predstave nasledujúcich horúcich dní mi dnešný večer prišiel ako balzam na dušu. Predsa len sa na večer ešte aj záclona mierne zavlnila. Vďaka aj za to. Keď si predstavím, čo nás počnúc zajtrajškom čaká, neviem si celkom dobre

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

predstaviť ako tieto teploty zvládnem. Dávam si to dokopy, pomaly sa mi už aj niečo rysuje. Čiže to vidím na vedro s vodou a minerálky všade okolo mňa. Jedná sa o to, vôbec tieto teploty zvládnuť. Nedať im za žiadnych okolností šancu nejak nás ohroziť. I keď to nie je nereálne.

Mali by sme sa vyvarovať akémukoľvek slnku, či priamemu alebo aj nepriamemu, dobre predsa vieme, že opaľuje aj v tieni. Preto sa mu zbytočne počas najbližších dní nevystavujme a nezavdávajme mu dôvod. Veľa ľudí to bude ťahať k vode. Ale aj s tou opatrne. Myslíme si, že si pomôžeme, ak do nej skočíme. Áno, na chvíľu nás možno schladí. Musíme si ale uvedomiť, že z nej bude treba aj výjsť- no a tu sa ocitáme v rovnakej situácii ako pred naším vstupom. Čiže si v konečnom dôsledku ani nepomôžeme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia majú často o tom mylnú predstavu.

Ja sama ju mám veľmi rada, neodvážim sa ale za žiadnych okolností čo i len trochu zariskovať. Za to mi to nestojí. Radšej si počkám na mierne ochladenie. Toto slovné spojenie sa síce pri jeho atuálnych číslach ani nehodí použiť. Lepšie mi však nenapadlo.

Tak asi toľko.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu