reklama

Včerajší koncert Franka McComba, Martina Valihoru a Juraja Grigláka

Tak som sa včera večer znova raz vybrala na koncert.Mám to rada.Možno by ste to do mňa nepovedali,no páči sa mi aj iný štýl než rock.Hneď po príchode do Nu Spirit-u som si prestala byť celkom istá,či sa zaplní do posledného miesta

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

ale stalo sa. Organizátori museli dokonca pridávať stoličky, čo vlastne v klube až tak možné nebolo. Ale budiš. Aj tak som sa asi po dvoch piesniach postavila, jednak som mala oveľa lepší výhĺad a aj celkovo. Umelci hrali ako o život, znova som mala možnosť presvedčiť sa o ich kvalitách. Frank nám pomedzi jednotlivé skladby aj čo-to povedal, my sme to, samozrejme, nenechali bez odozvy. Muselo ho to potešiť, taká interakcia. Hovoril niečo v zmysle, že tu, do Bratislavy, prišiel na pozvanie Martina Valihoru a že mu veľmi rád na spoluprácu prikývol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sa nám ospravedlňoval, že nevie veľmi dobre po anglicky, len sme sa pousmiali. Nebola to totiž pravda. Žartoval. Doprevádzal sa na klavíri, len som tak pozerala akou rýchlosťou, frekvenciou, mu behali prsty po jednotlivých klávesách.

Bicie Martina Valihoru a basa Juraja Grigláka svojou kvalitou ani v najmenšom nezaostávali. Veď ako by aj mohli. Sú to špičkoví hudobníci.

Keďže sa ale začiatok koncertu posunul o hodinu, museli sme v jeho polovici odísť. Potrebovali sme stihnúť poslednú električku. - Nie je v tom žiaden dvojzmysel ako by si mohol niekto myslieť, to naozaj nie. Som veľmi rada, že som na tomto koncerte bola, neviem totiž, kedy sa bude konať najbližší a či naň budem môcť prísť. Pevne ale verím, že áno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu