reklama

Drumfest v Pezinku

Ako som sa tu už kedysi zmienila, mám rada aj bicie. Nielen z tohto prostého dôvodu sme sa včera vybrali do nedalekého Pezinka na drumkoncert. Pozrela som si program. Sprevádzal ho Martin Valihora. Slovom aj hudbou. Konkrétnejšie,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

hrou na bicie. Keďže sa nám nepodarilo prísť hneď na začiatok, musím si ho pozrieť na internete. Ale Martina sme teda vystihli ako sa sluší a patrí. Jeho grandiózne vystúpenie ma privádza k nemému úžasu. Nedokážem si ani v najlepšom sne predstaviť, žeby som niekedy ja sama takou frekvenciou udierala paličkami do nástrojov. Ani náhodou. Obdivujem túto jeho danosť. Zahral nám niekoľko skladieb. Každá bola z iného súdka. Čiže bol jeho koncert zaujímavý aj zmenami rytmu a svojou pestrosťou. Nakoniec- ako vždy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musím sa priznať, že na prvé pozvanie som nejak extra nezareagovala. Možno to bolo spôsobené počasím. Neviem. No ale nakoniec som si v hlave zrátala dve a dve a v momente som zmenila názor.

Z dôvodu, že musel Martin Valihora asi po hodine odísť, sme sa premiestnili ešte do inej sály.

Aké milé prekvapenie ma v nej čakalo. Po pár minútach do nej vošiel aj Boris Čellár. Keďže už mal svoj koncert za sebou, aspoň takto sme sa mali možnosť na chvíľu vidieť a porozprávať. Jeho vystúpenie sme totiž prepásli.

Tak budem aj naďalej sledovať eventy, aby mi už žiaden ďalší neušiel.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu