reklama

John Boyne v Martinuse

Nebola by som to ja,keby som sa na autogramiáde novej knihy nezúčastnila.Chodia mi pozvánky,nastavila som si pripomenutia už veľmi dávno.Vtedy som ale ešte ani len netušila, na aké úžasné akcie sa vďaka nim dostanem. Ako aj včera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Autogramiáda novej knihy Chlapec na vrchole hory začínala o 18:00. Nemala som ale na včera ešte jasný plán, nevedela som s istotou, či sa na ňu budem mať ako dostať a či vôbec. No ale podarilo sa. Pán spisovateľ mi už na prvý pohľad prišiel sympatický, bol milý, rozdával úsmevy na všetky strany. Po predstavení sa a pár komplimentoch sme sa dostali k otázkam, ktoré ale skoro nemali konca. Už som začala byť dosť nedočkavá, poposedávala som na stoličke, no ale konečne sme sa teda ku knihe ako takej dostali. Rozprával o nej s takým zanietením, pohltilo ma to celú. I keď som už vopred vedela, že si ju rozhodne zakúpim. Toto rozprávanie ma len utvrdilo v mojom presvedčení.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jedná sa síce o vojnové obdobie, treba ale určite poznať aj túto časť dejín. Patria k dobe, ktorú zažili naši starí rodičia. Mali by sme s ňou byť oboznámení aj my, ich vnuci či vnučky.

Nebolo to pre nich vôbec ľahké, priam naopak. Veď sa im musel po vpáde vojsk zrútiť svet. Ani si to radšej nechcem predstavovať.

Túto ako aj ďalšie knihy od Johna Boyne-ho si ale prečítam, aby som sa dozvedela o tomto období aj z iných úst, z iného pera ako to bolo popisované v učebniciach... Dôvod zrejme dobre poznáme.

Z autogramiády som odchádzala plná presvedčenia, že aj ja môžem prispieť svojou kvapkou, k čomu nás nepriamo pán Boyne aj vyzval. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A nezabudol podotknúť : "Čítať, čítať, čítať ...

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu