reklama

Krásna strela

... ale čo z toho, ak ju nepretavia na gól ?Viem, mne sa to spoza obrazovky ľahko hovorí,nie som na ľadovej ploche, v centre diania, na pľaci- ako sa hovorí.No neviem ako Vám, mne to zatiaľ príde, akoby sa Česi zatiaľ len bránili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Isté individuálne akcie som síce postrehla aj na ich strane, bolo ich však niekoľkonásobne menej než na strane Kanaďanov. Korčuľuje sa pekne rýchlo, nazvala by som to :z útoku do útoku. Zatiaľ sa im ale gól ani z jednej dať nepodarilo. Začínam mať z toho pomerne nepríjemný pocit. Veď už aj začali hrať a stále im to do bránky nepadlo. Príležitostí bolo dosť aj na jednej aj na druhej strane, vyťažiť z nich dokázali ale len Kanaďania. Ako sa tak pozerám, nehrá sa ani celkom čisto, faulov je aj na jednej aj na druhej strane celkom dosť. Niektoré sa mi zdali zahrané, iné dosť tvrdé, také zákroky by som potrestala aj prísnejšie. Je to ale na rozhodcoch. Možno je na škodu, že sa aj pri hokeji nedá použiť jastrabie oko. V niektorých prípadoch by sa, mám pocit, aj hodilo. Nemuseli by si brať na pomoc čiarových rozhodcov alebo ostatných. Možno je to ale len môj subjektívny pocit, môj názor. Osobne by som takéto nejasné situácie určite rozhodla pomocou neho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No nič, uvidíme ako sa bude zápas ďalej vyvíjať a či sa Čechom podarí stav zvrátiť. Priestor a čas na to ešte majú.

Kanaďania ale hrajú kompaktne.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu