reklama

1. máj v dnešnom ponímaní

Asi by ste očakávali vyznania k sviatku práce alebo niečo podobné.To ste ale na veľkom omyle, nie,nechystám sa dnes sumarizovať roky minulé. Skôr by som sa chcela venovať rozkvitnutým kvetom či stromom.Keďže nás pani zima poriadne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ešte potrápila, nebolo celkom jasné, či to naša flóra zvládne. Síve oneskorene ale predsa len sa kvietky ba aj stromy obsypali pukmi. Našťastie. Mám vždy pri pohľade na ne neskutočne blažený pocit, dodávajú mi toľko životnej energie.

Keď sa ale na chvíľu predsa len zastavím pri 1.máji ako sa oslavoval v minulosti... no radšej asi ani nie. Chodili sme do sprievodov, mávali vlajkami. Veď sa Vám to asi tiež vybavuje. Také umelo vyvolané burácanie davov, niečo strašné.

No a nazad do reality dnešných dní. Akosi sa dnes ale aj to počasie ukľudnilo, vyšlo slnko, bolo príjemne. Aj keď sa vietor ešte občas ohlásil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyšla som si teda na prechádzku, všade navôkol vládol zvláštny pokoj. Ako keby si to aj príroda uvedomovala, mala niekde hlboko zakorenené. Že to jednoducho k tomuto dňu patrí, hodí sa to k nemu. Bola som sa prejsť, hodinka mi na opálenie úplne stačila. Po príchode somov a pohľade do zrkadla som sa v tom len utvrdila. Nesmiem to ešte preháňať, nie je leto- mala by som si voľačo ponechať aj preň. Hádam nebudem po plaveckom výkone ležať pri bázene celý čas len pod slnečníkom. Energiu sa chystám čerpať aj vtedy. Tak si dávam načas. Veď ako sa aj zvykne hovoriť: pomaly ďalej zájdeś.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu