reklama

Prvé náznaky babieho leta

Omyl, či realita ?Keď som si dnes bola znova raz sadnúť na Pekníkovej s úmyslom opaľovať sa,zčista jasna okolo mňa preletel chumáčik.Poriadne som sa ešte raz zbližšia naňho pozrela,nechápala som, že či naozaj dobre vidím,či je to

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

momente aj napadlo- a to- že babie leto. No nebola by som tomu sama uverila, veď je len koniec apríla, v podstate začiatok mája, ak sa to dá takto nazvať. Pomenovať. Keď som si postupne všímala aj ostatných ľudí, pochopila som, že som sa zrejme nemýlila. Jeden z oteckov, aspoň čo som zaregistrovala, ukazoval dcérke, že aha, už poletujú chumáčiky babieho leta a začal jej hneď aj vysvetľovať, čo to znamená. Ja som sa nad týmto úkazom na chvíľu taktiež pozastavila, o tom som už ale napísala. Deti sa hrali ako vždy, no keď začal pofukovať studený vietor, dosť z rodín sa pobralo domov. Podaktorí to vysvetľovali tým, že je už čas obeda, iní , že sa ukázali oblaky a čoskoro by sa teda mali objaviť prvé kvapky. Ja som ale zatiaľ v kľude sedela ďalej na lavičke, neverila som tomuto faktu, nič tomu poriadne nenasvedčovalo. Vynímajúc ten vietor. Verila som, že sa slnko ešte objaví a budem sa môcť opaľovať, potrebujem nabrať farbu, chcela by som byť opálená už pred hlavnou sezónou. To je môj tohtoročný cieľ. Takýto som si stanovila. Už sa začína aj plniť, samozrejme, že mu k mojej spokojnosti ešte trocha chýba, čo ale mám možnosť a hlavne šancu dohnať. Nie je všetkým slnečným dňom ešte koniec. Aj keď predpoveď na najbližšie dni tomu veľmi nenasvedčuje. Myslím si, že potom to príde. Počasie sa ukáže v celej svojej kráse, aká k tomuto ročnému obdobiu prislúcha.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu