reklama

Manéž Bolka Polívky

Po neuveriteľne dlhom čase som si ju dnes pustila,že, reku,uvidím. A veruže som urobila dobre. Správny ťah to bol. Bolek ma jeho typickým humorom milo prekvapil.Je to stále on, to si na ňom vážim. Na nikoho sa nehrá, nepretvaruje,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Lebo to jednoducho nepotrebuje. Zaujme už šarmom jemu vlastným, čo je jeho veľkou devízou. V dnešnej manéži mal pozvaných zaujímavých hostí. Len som pozerala. Jeden lepší než druhý. Bavili ma všetci, každý mal niečo do seba, mal ma čím osloviť, zaujať moju pozornosť. Zabavila som sa, udialo sa presne to, čo sa od tejto relácie očakáva. Nepredpokladala som až takýto veľký návrat. Myslím môj k danej relácii. Okrem hostí ma príjemne prekvapil aj Michal Malátný a Chinaski. Kedysi som ich pesničky počúvala častejšie. No a po dnešnom zážitku ich asi znova budem . Textovo aj hudobne- jedna báseń, vlastne pieseň. Áno, takto som to mala v pláne napísať. Nechala som sa iba na chvíľku uniesť svojimi vlastnými myšlienkami a potom to aj podľa toho začalo vyzerať. Môj príspevok by nabral iný kurz, čo pôvodne vôbec nebolo v pláne, ba dokonca ani v mojej hlave.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V myšlienkach. 

Už sa teším na ďalšiu Manéž. Predpokladám, že v nej budú znova zaujímaví hostia. Ako inak. No a okorenená Bolkovými hláškami.... už teraz, vopred viem, že bude fajn.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu