reklama

Ďalšia vlna snehovej nádielky

Keď som dnes ráno uvidela prvé vločky,potešilo ma to.Veď aspoň si deti dodatočne užijú sneh. Keď som ale zbadala, že sa hneď po dopade na zem topia,moja radosť razom opadla na bod mrazu. Tak nič, možno keď sa ešte ochladí,keď bude

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

pôda o niečo chladnejšia ako tomu bolo doteraz. Uvidíme. Rozhodne by sa takémuto stavu potešili deti. Nie cestári, ktorí budú mať znova plné ruky práce. Ale na druhej strane, z iného uhla pohľadu, tento stav neprospeje postupne sa prebúdzajúcej prírode. Mnoho rastlín pomrzne, čo bude zaisto veľká škoda. O ovocných stromoch ani nehovorím. Dúfam ale, že to nedopadne ako v jednom z minulých rokov. Snáď nie. Mohlo by sa dnešné sneženie opakovať ešte nanajvýš také 2 či 3 dni a potom by sa už mohla vrátiť príjemná jarná atmosféra aj s teplotami, ktoré k nej jednoducho patria.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sledovať vločky je síce celkom zaujímavé a pekné zároveň ale keď si to vezmeme z tej druhej strany, nie je čo závidieť. Zrejme sa Perinbabe omylom ešte raz roztrhla perina. Čo už. Stalo sa, nevadí.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu