reklama

Lázně Velké Losiny

Strávili sme uplynulý víkend v kúpeľoch. Boli sme tam na pobyte. Vedela som vopred, na aké počasie sa mám pripraviť. Koniec koncov nám sneh až tak neprekážal, keďže sme mali procedúry a nachádzali sme sa hlavne v objekte.Len občas

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

sme si vyšli na vzduch, len tak sa poprechádzať pomedzi snehové vločky. Bolo príjemné ako nám dopadali priamo na tvár. Tan voľný pád a jemný dotyk s pleťou. Pri podobných poveternostných podmienkach by som nepotrebovala ani krémy či iné čisiace prípravky.

Procedúry nemali chybu- bazén- síce menší než na aký som zvyknutá ale plávať sa v ňom dalo a to je pre mňa to najpodstatnejšie. Aj keď bolo treba zachovať istý rád, reagovať na teplotu vody. Čiže žiadne olympijské rekordy som v ňom lámať nemohla. Veľmi by ma to unavilo. Nie je sa ale čo čudovať. A tak som si len tak voľne plávala a cítila som postupne uvoľnenie celého organizmu. To bol vlasne aj účel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mali sme aj nejaké masáže. Z tých som sa taktiež tešila. Prvýkrát som vyskúšala rozmarínový zábal. Bolo to zaujímavé. Jeho vôňu dokonale poznám z kuchyne, no cítiť ho v inej miestnosti a pri inej aktivite bolo pre mňa novinkou. Takým nezvyčajným ozvláštnením.

Napriek vzdialenosti mi cesta nazad ubehla pomerne rýchlo, tých 300 km sme v mojom ponímaní prešli ako keby sa jednalo o ich menší počet. Možno to bolo spôsobené únavou alebo prázdnymi cestami. Neviem posúdiť.

Mala som možnosť ochutnať aj kácičku s karamelom, takú som doposiaľ nikde inde nevidela. Akonáhle som ju zbadala v nápojovom lístku, nezaváhala som ani na okamih. Vyplatilo sa mi to. Od prvej šálky som už od nej neupustila a vychutnávala som si ju každé poobedie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu