reklama

Každý deň

Tak ako každý iný deň upieram svoje oči k Slnku. Tak ako každý iný deň chcem čerpať z neho energiu, len vtedy zvládnem všetok stres, čo privádza ma k delíriu. Tak ako každý iný deň ja chcem sa popasovať s jeho nástrahami, čo i len časť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

z nich vyriešiť dnes viem,

čím rozplynú sa moje obavy

z toho, čo očakávať ešte mám,

čím ešte prekvapiť ma vie,

čo všetko mi dnes prinesie.

Tak ako každý iný deň

spolieham sa na pocity,

ktorým už verím sama len,

privádzajú ma do reality.

Tú prežívam, keď zobudím sa,

nech aký pekný vie byť každý sen.

Čo už, keď takto chodieva to tu,

na tomto svete.

Koniec výletu, sláva, nazdar,

radujme sa, už sme tu.

Keď z falzetu dokážem už zaspievať to len.

A taký býva každý deň.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu