reklama

Podzávojový deň

Dnešný deň sa už ráno takýmto javil. Hneď na úvod ma privítal pohľadom z okna, z ktorého ale nebolo takmer nič vidieť. Prečo to spomínam ? Z akého dôvodu kladiem na to dôraz ? Odpoveď je pomerne jednoznačná. Nemám takéto dni rada,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

necítim sa vo svojej koži. Nie je so mnou veľmi do reči. Komu by aj bolo. Cítite sa ako keby Vás niekto ovalil ťažkým predmetom po hlave. No nič, aj tak treba ísť ďalej, nejak danú situáciu prekonať. Keď ale ani na to nemáte síl, to je už potom horšie. Tak ako aj ja . Síce som sa vybrala von, mala som niečo v pláne... Zarátala by som to medzi povinnosti, možno som preto mala rozhodovanie o to jednoduchšie. Respektíve som nemala na výber. Keď už som vyšla z domu, ihneď som zacítila, že to nebude celkom ono. Že som sa nemýlila. No ale dobre. Bolo treba vyraziť, urobila som tak. Nevybavila som ale. Odišla som s dlhým nosom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A to napriek informácii, ktorú som dostala už predvčerom. Dobre, nevadí. Výjsť by som vyšla tak či tak. Mohla som si ale ušetriť časť cesty a venovať sa môjmu koníčku. Veď zábery zasneženej lúky či stromov za to rozhodne stoja. Navyše takto zastreté ich ešte zachytené nemám. Myslím si to- možno sa mýlim. Uvidím. Stačí, ak nahliadnem do fotoparátu. Vlastne už je to zbytočné, fotky som spravila. Môžu byť celkom zaujímavé, aspoň čo sa akejsi záhadnosti, týka. V tom závoji to vyzerá tak tajomne. Nezainteresovaný človek by sa ma mohol pýtať na čokoľvek. Odpoveď by bola jednoduchá a jednoznačná.

Pri bližšom skúmaní v nich možno aj niečo neobvyklé objavím. Ale to až o pár hodín. Rada sa nechám sama prekvapiť. Nebudem sa tajiť, ale mám ich rada. Teda tie prekvapenia. Nech sú akéhokoľvek charakteru.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu