reklama

Kto to nezažil na vlastnej koži, neuverí

Rozhodla som sa dnes vyskúšať silu zimného Slnka. Tak som sa vydala vyskúšať jeho silu a intenzitu na vlastnej koži. Pomyslela som si, že by ma mohlo ešte aspoň trocha opáliť. S tým som aj vychádzala von z domu a naozaj. Môj pocit

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

ma zase raz neklamal. Vonku bolo nádherene, napriek miestami prudšiemu nárazovému vetru. V takom momente som sa snažila nájsť si nejaké závetrie, chvíľu som počkala, až sa vietor ukľludní a išla som ďalej. Keďže mojím hlavným plánom bolo dnes už spomenuté opálenie sa, mala som radosť pri zacítení tepla na mojej tvári. Pri čakaní na spoje som sa slnečným lúčom priam nastavila. Keď potrebujete aby Vám prišial spoj čo najskôr, nestane sa tak. Ale dnes, keď by som ho až tak nepotrebovala a radšej by som si teda ešte na zastávke postála a opaľovala by som sa, prišiel ako na zavolanie. No nič, musela som nastúpiť. Veď som mala ešte jeden cieľ, ktorý bol vlastne aj tak ten pôvodný. A ním bola návšteva môjho obľúbeného kníhkupectva Martinus . Keďže som tam bola naposledy len nedávno, jeho zamestnanci ma milo privítali. Vydedukovala som z toho, že si na moju poslednú návštevu zaiste spomínajú. Možno. A možno je to ich štandardný prístup k zákazníkovi. Následne som sa znova prešla po záveternej strane ulice, kde sa do mňa znova opierali slnečné lúče. Mám pocit, že ma aj dnes ešte opálilo. Prinajmenšom pri pohľade do zrkadla tomu všetko nasvedčuje. Nebolo by to ale vôbec zlé. Taká maličkosť, ktorá počas chladnejších zimných dní poteší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu