reklama

Ešte je to klamlivé

Ráno aby ste sa obliekli ako keby už nastala ozajstná jeseň.Postupom času sa ale teplota dokáže vyšplhať tak, že je aj na krátky rukáv. No lenže, keď vychádzate z domu ráno, respektíve skoro doobeda, neoblečiete si už hneď krátke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veď by ste išli sami proti sebe, aj tak by ste sa po pár hodinách museli vyzliekať. Ako aj ja dnes. Keďže som musela odísť z domu o 9.h., dala som si bundu. Hovorila som si síce, že to bude veľa, nechcela som ale prechladnúť. Bolo mi jasné, že si ju budem musieť vyzliecť, neriešila som ani, kde si ju dám. Niečo už len vymyslím. Netrvalo dlho a teplo naozaj prišlo. Tak a čo teraz? Mala som dnes kabelku, do tej sa mi, samozrejme, nezmestí. Okrem toho by som ju tam ani nezložila, kabelka slúži na iné účely. V tomto som zásadová. Okrem toho- ako by tá kabelka aj vyzerala. Taká naprataná. Čo by si o mne pomysleli ľudia ? No ale nejak som to vyriešiť musela. Tak som si ju nakoniec prehodila len tak cez kabelku. Čo už. V duchu som si hovorila, veď nie som jediná, kto má vetrovku. Tak si z toho predsa nebudem robiť hlavu. Okrem toho, zaujímam niekoho za iných okolností? Tak prečo by som mala teraz. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Helena Michlíková
 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu