reklama

Obrázky

V tomto veku ma obrázky zaujímajú ako nikdy predtým. Všímam si detaily, techniku a sýtosť farieb. Asi to bude súvisieť aj s mojím ďalším koníčkom, fotografovaním. Alebo ešte jedným, rysovaním.Maľujem síce len pre seba ale jedného

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

dňa by som privítala, keby som sa mohla nimi aj verejne prezentovať. Musím ešte nabrať techniku, ťahy by mi už išli. Veď ich mám doma asi v 3 krabiciach. Len s nimi eše nie som úplne spokojná a tým pádom sa s nimi neprezentujem na verejnosti. Aj keď sa mi môj sen niekedy podarí dosnívať, budem si musieť zohnať priestory a človeka, ktorý ich bude ochotný vystaviť. To určite nebude ľahké. Myslím si to. Veď to vidím skoro denne. Ľudia s tým majú neustále problémy. Som s tým ale už vopred uzrozumená. Teraz si pripadám, že som sa do polohy maliarky už vžila a píšem to ako tutovku. Hovorí sa, že keď po niečom veľmi túžite, splní sa Vám to. Bola by to pre mňa česť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už som aj nejaké možnosti hľadala, neviem sa ale k ničomu dopracovať. Asi to pre mňa zatiaľ nie je priorita. Tou je ňou angličtina, ktorú by som rada dotiahla po štátnicu.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu