reklama

Pískanie pri hre súpera

Pri sledovaní dnešného basketbalu som sa zamyslela,na čo je dobré pískanie, keď má vhadzovať súper.Znova sa budem opakovať, no v žiadnom prípade by som to na ihrisku nepovolila. Jednak to musí veľmi vyvádzať súpera z koncentrácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na strane druhej sa hrá fair- play ale toto podľa mňa prekračuje hranice. Oba tímy by mali mať rovnaké podmienky. Hrajú síce proti sebe, sú súpermi ale to na veci nič nemení. Takých pískajúcich fanúšikov by som bez mihnutia oka vykázala z tribúny.

Potom prečo rozhodcovia odpískajú kvázi faul ? Či sa tvária, že ho nevidia ? Inak si to vysvetliť nedokážem. Ako aj pri dnešnom zápase. Pri poslednej, alebo jednej z posledných rozohraných akcií na kôš sa hráč hodil na zem, čo rozhodca okamžite vyhodnotil ako faul a aj ho odpískal. Nech som bola na obrazovke prilepená očami ako som len chcela, žiaden faul som nepostrehla. Navyše, ani v opakovanom zábere nebol viditeľný žiaden faul. Pretože jednoducho nebol. Práve naopak. Osobne by som si vyžiadaLa orlie oko, či ako sa tá posledná najpresnejšia kontrola nazýva. Rozhodca ho ale tak posúdil. A jeho slovo platí. Netvrdím, že jedno takéto chybné rozhodnutie mohlo zvrátiť výsledok, ale čo keby. Do konca zostávalo už naozaj málo času.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A pískajúci diváci hráčom naozaj na nálade nepridajú. 

 Helena Michlíková

P.S. Ako malú ma otec na Pasienkoch postavil k Arvidasovi Sabonisovi. Vzhľadom na to, že som bola ešte malá, to bol pre mňa zážitok. Pozerala som nańho ako na ozajstného obra. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu