reklama

Lečo

Zdá sa, že je to celkom obyčajné jedlo. Je jednoduché na prípravu, nezaberie Vám to veľa z Vášho drahocenného času a ešte si aj pochutnáte. Obzvlášť počas týchto letných dní, kedy sa teplota šplhá neúprosne nad 30 stuoňov. Dáte si

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

lečo a ste v pohode. Nijaké zaťaženie žalúdka tu nehrozí, je v ňom dokonca aj dosť zeleniny. Zistila som to pri dnešnom obede. Zvyčajne sa po ňom cítime unavene, ale dnes nie. Som v úplnom kľude, ani obvyklý poobedňajší odpočinok si dnes nedoprajem. NIe je treba. Rozmýšľam ale, čo budem teda robiť a napadlo mi, že by som mohla po čase zase niečo nakresliť. Len nemám zatiaľ nijakú predstavu. Tak že by som na ňu prišla počas poobedňajšej siesty ? No a už si zároveň aj protirečím. veď som na začiatku tvrdila, že sa dnes žiaden odpočinok konať nebude. Von určite nepôjdem, veď by som to nevydržala, žiadna prechádzka sa konať nebude. Najmensj ďalších 5 ohodín určite. Zažila som rozum a naložila som si z leča len polovicu. Tak keď na to príde, mám z čoho čerpať. A verím, že ten čas naozaj nastane. Dôjde aj na lečo. Kľudne si ho dám zasa na večeru. Aspoň ma osvieži.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už sa teším na večer. Nechcem urýchliť čas, ale pri myšlienke na lečo by som tak s prehľadom učinila.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu