reklama

Daj prednosť

Nemyslím to teraz len vzhľadom k premávke na našich cestách a komunikáciách. K všeobecnej slušnosti, ba dokonca aj medzi nepísané pravidlá, patrí , že sa má vyhýbať vpravo. Pokiaľ je to len trocha možné.  Netvrdím, že mám  samé zlé

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

skúsenosti, ale to, čo som si na vlastnej koži zažila dnes, nemá šancu len tak niečo predčiť. Situácia- samozrejme úzky chodník, oproti mne išli dve panie s dáždnikmi. Práve sa totiž spustil dážď . No a ja, keďže z pochopiteľných dôvodov dáždnik nenosím, myslela som si, že sa elegantne vyhneme. Veď sa zaradia , pôjdu za sebou a nedôjde ku kolízii. To som sa ale veľmi zmýlila. Vôbec som ich zmýšľanie alebo prístup vopred neodhadla. Ako som sa k nim približovala, začala som mať tušenie, že to prebehne podĺa mojich predstáv a že to teda bude treba nejako vyriešiť. Keď sme boli už na dotyk, spomalila som, stále som im dávala šancu. Tú však nevyužili. Najzaujímavejší bol ale postup jednej z nich, tej, ktorá ma míňala priamo v osi. Keď sme do seba takmer vrazili, ona len tak ledabolo nadvihla dáždnik a plynulo pokračovala vo svojom koridore. Od údivu som zastala. Vlastne som to ale predpokladala, ale aj tak ma konečný výsledok nenechal voľne prejsť ďalej. Aspoň trocha ohľadu voči iným by vôbec nezaškodilo. Oprotiidúca pani nad danou situáciou len pokrútila hlavou a veľavravne sme si vymenili pohľady. Toľko bezohľadnosti ako dnes som ešte nikdy nezažila. Aspoň trocha ohľadu by nezaškodilo. A ako sa to prihodilo dnes mne, môže sa to udiať komukoľvek z nás.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odhliadnuc od tejto negatívnej skúsenosti som následne mala už deň ako vyšitý pre môj naturel. Ostatné zážitky z dneška ten jeden zmietli zo stola. Tak aspoň, že tak.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu