reklama

Znova o Pekníkovej

Budem sa s miestom opakovať, no nedá mi to. Keď raz dieťa, nech už je v akomkoľvek veku, nemá nadanie pre šport, nemal by ho nikto k tomu nútiť. Nič sa predsa nedá robiť nasilu. Zvlášť, keď je evidentné už aj pre mňa ako laika,že

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

je to v niektorých prípadoch nemožné. Pri dnešnom slnení na školskom dvore tam bolo dievča s oteckom. Mladý muž z nej chce mať evidentne tenistku. Asi sto, ak nie tisíckrát, jej názorne predvádzal ako má loptu odohrať, s miernym podvihnutím, lebo že v opačnom prípade pôjde k zemi a takú tenisovú loptičku sa už nádejný súper ani nepokúsi odohrať. Veď na čo aj. Sledovala som ich približne dobrú hodinu, mladá bola už aj nervózna, kto by nebol z toľkého napomínania. Naviac stále o tom istom.

Keď to už bolo aj podľa mňa na hrane, začala trucovať a to sa nemohlo v nijakom prípade skončiť dobre. Rýchlosťou blesku sa otec zbalil a že ide sa domov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby mal aspoň trocha pochopenie a bol všímavý, muselo mu aj samému dôjsť, že takto nič nedosiahne. Ani nedosiahol.

Som zvedavá, aká bude situácia, keď tam pôjdem budúci víkend. Len tak- omrknúť ju.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu